Sadržaj:

Video: Malo šale u ribolovu.. 😍😍🎣 2024, April
Anonim

Ribarske bajke

Lovio sam u krugovima na dubokom šumskom jezeru u Kareliji. Do večeri sam ulovio pet štuka i dva smuđa. A kad je sunce utonulo u nazubljeni zid drveća na visokoj obali, a njihove dugačke bizarne sjene ležale su na vodi, zaključio sam da je vrijeme da prestanem s ribolovom. Sakrio sam gumeni čamac na napuhavanje u grmlje, stavio ulov u ruksak i krenuo duž obale do staze koja vodi kući. Prije nego što je iz navike ušao dublje u šumu, bacio je oproštajni pogled na šalice razbacane oko jezera i odmah primijetio da je jedan od njih nekako neobično preskakao talase. Trebate provjeriti u čemu je stvar?

Brzo se vratio, napumpao čamac i energično veslajući protiv vjetra otišao do krigle za skakanje. Na moj pristup, počeo se brzo udaljavati, odlazeći na sredinu jezera. Lako sam sustigao pribor i, uhvativši rukom liniju, počeo je birati. Tri metra je mirno hodala, a onda je onaj koji se našao na udici naglo povukao liniju i počeo juriti s jedne na drugu stranu. Svako malo dajući mlitavost kako se linija ne bi prekinula, polako sam povlačio nevidljivi plijen na čamac. Kad je bilo malo prije toga, a ja sam već pretpostavljao kako ću povući pozamašnu štuku ili teškog grgeča, i odjednom sam se čak zapanjio kad sam umjesto njih … ugledao glavu ogromnog nacerenog vodenog štakora.

Prije nego što sam napustio jezero, nisam želio da se petljam s tim zlim glodavcem, oslobodivši pribor, pa sam nakon kratkog oklijevanja bacio krug u vodu, odlučivši sutra uzeti takav odvratan trofej. Ako se, naravno, pacov do tada nije oslobodio … Sljedećeg jutra lako sam pronašao sve šalice, osim jedne, odnosno one s vodenim pacovom. Koliko god sam ispitivao vodno područje jezera, nisam ga vidio na otvorenoj vodi.

Budući da jezero ponekad posjećuju turisti amateri, a nakon njih se gotovo uvijek događaju požari s kojih su obale i dio vode zasuti srušenim drvećem. Tako su zamršeno isprepleteni s korijenjem i granama koje vire u svim smjerovima da je krajnje opasno prići im na čamcu na napuhavanje. Stoga sam morao izaći na obalu i pješice pregledati svako zaglavljeno mjesto. Napokon, nakon sat vremena besplodnih pretraga, u malenom zaljevu u krošnji napola izgorjelog bora, jedva virećeg iz vode, primijetio sam bijelu mrlju. Prišao sam bliže i bio sam oduševljen: tražio sam svoj krug od stiropora. "Evo havarije, - prekorila sam se, - jučer sam mogla osloboditi pribor sjedeći u čamcu, a danas se moram popeti u vodu."

Nežno gazeći klizava debla, držeći se za grane, balansirajući do koljena u vodi, ipak sam stigao do krigle. Njegova ribolovna vrpca potpuno je procvjetala i zaplela se u granje pod vodom. Pipajući, pijuckajući vodu i udarajući u šiljke grana, postepeno sam oslobodio liniju. I kad sam, nakon mnogo patnje, uspio to učiniti, odmah sam osjetio težinu na udici. U početku sam mislio da je to opet kuka, ali linija se kretala jako, ali bez odgađanja. Kad ju je privukao na čamac, samo je zanijemio. Umjesto vodenog štakora na udici je bila mrtva štuka teška najmanje dva kilograma!

Takav se paradoks dogodio. Jučer sam, očekujući da ću loviti štuku ili smuđa, ulovio vodenog štakora. Danas, naprotiv: mislio sam da ću skinuti vodenog štakora s udice, ali izvukao sam štuku. Ispada da sam, iako nehotice, postupio ispravno: glodavca nisam skinuo s udice dan ranije. I služio je kao mamac za grabežljivca, koji je postao moj neočekivani plijen …