Sadržaj:

Video: Хазал Кая и Бугра Гулсой в сериале Оазис 2024, Maj
Anonim

Ribarske bajke

Uveče, nakon gledanja vremenske prognoze na TV-u, koja je nagovijestila sljedeće bez oblaka, mirno vrijeme s umjerenim mrazom, odlučio sam ujutro na ribolov. Čim sam to rekao, učinio sam i prvim vozom stigao sam do jezera na Karelskoj prevlaci. Stavivši pet nosača na obećavajuća mjesta, počeo je loviti džigom. Naravno, ne zaboravljajući povremeno promatrati signalne zastave nosača.

Pike

Mormyshka je kljucala osrednje. Bilo je riba uobičajenih za zimski ribolov: ulovljena je mala (s prstom veličine) okushka, žohar, jorgavac, pa čak i jedan rotan. Ali bliže podne, ugriz je presječen! Moglo bi se pretpostaviti da je riba prestala uzimati, očekujući promjenu vremena. I zaista, suprotno prognozi, zapuhao je oštar sjeveroistočni vjetar, nebo je bilo prekriveno velom oblaka, a susnježica se slijevala. Većina ribara nije oklijevala napustiti jezero koje je postalo toliko negostoljubivo. Držao sam se oko sat vremena dok se nisam pretvorio u snjegovića. Dalje nisam imao smisla loviti, a ja sam krenuo da skupljam nosače.

Krenuo sam od najudaljenijeg. Bilo je prazno, kao i ostale dvije. Ali četvrtog se dogodila neverovatna stvar … Izvadivši ribolov iz vode, iznenada sam ugledao mali okrugli komad pene u rupi. Linija na ovoj pjeni isprepletena je s linijom mog nosača. Budući da komad polistirena nije prošao u rupu, morao sam puno patiti, režući ga nožem u komade. Ispostavilo se da je okrugli komad polistirena jako smanjena kopija šalice za ljetni ribolov živim mamcem, ali izmijenjena posebno za zimski ribolov. Bio je to pribor poznat ribolovcima - krug zerlice.

Oslobodivši se pjene, počeo sam birati liniju, a kad se zategnula, osjetio sam snažno trzanje. Na drugom kraju bila je očito velika riba. Budući da je ribarska konop bila razvučena poput konce, onda je, bojeći se prekida, isprva popuštala, a zatim je postupno počela vući prema sebi. Moram reći da se riba očajnički opirala: povukla je liniju u jednom ili drugom smjeru, a zatim se iznenada smrzla, ne dopuštajući sebi da se pomakne. Tuča je trajala dvadeset minuta. Napokon, uspio sam umorni plijen dovesti do rupe. Kad se glava pojavila iz vode, čak sam i dahtao od iznenađenja: bila je to ogromna štuka. Zakačivši je udicom, nekako sam odvukao ribu u rupu i bacio je na led. Štuka je imala najmanje dva kilograma. Tek nakon toga, gledajući tako neočekivani trofej, postepeno sam shvatio koliko sam imao sreće.

Očigledno je štuka ukrala pribor razjapljenom ribolovcu ili mu ga jednostavno otela iz ruku. Ali kako je krug zherlice ušao u vodu: uostalom, promjer kruga je primjetno veći od promjera obične rupe! Dakle, rupa je bila dovoljno široka. Sa čime je onda bušeno? Još jedna misterija … Štuka uhvaćena na udici vukla je pribor preko rezervoara dok nije bila preplavljena na liniji mog nosača. Što ju je zaustavilo. A kući sam se vratio sa … tuđim ulovom.