Sadržaj:

Nerazjašnjena Tajna Gustera

Video: Nerazjašnjena Tajna Gustera

Video: Птичка Гайта - Цыплёнок Пи и много других видео- детские песни | Детское Королевство 2024, Maj
Anonim

Ribarske bajke

Nas troje smo otrcanih prijatelja ribolovaca: Aleksandar Rykov, Oleg i ja pecali smo na malom jezeru na Karelskoj prevlaci. Prema informacijama dobivenim od drugih ribara (a zapravo usmenom predajom), znali smo da je u ovom jezeru savršeno kljucala velika žohara i crvenka. Rano ujutro, prije izlaska sunca, bili smo na svom cilju.

Raspršeni u različitim pravcima. Rykov se smjestio pored malog bazena u kojem su, zbog gustog tepiha lopoča, tu i tamo zablistala samo ogledala bistre vode. Odabrao sam mjesto pod blago nagnutim drvetom, dvjesto metara od Aleksandra. Nadao sam se da bi bilo koja živa bića koja padnu s drveta u vodu mogla ovdje privući ribu. Oleg je bio između nas: izabrao je ravni kamen čiji je vrh bio bijel od ptičjeg izmeta.

Brzo sam posadio crvu, napravio prvi gips i odmah uslijedio nakon ugriza. Odmah napravili udicu - udicu! Moja linija je 0,25 mm, olovo 0,15 mm. Povukao sam ga nekoliko puta i povodnik se prekinuo. Obukao sam novu uzicu i nastavio ribolov. Međutim, nije bilo ugriza. Uzalud sam mijenjao mamce, bacao mamac u vodu, riba je potpuno ignorirala sve moje pokušaje da je privučem.

„Odustat ću od toga posljednji put“, rekao sam sebi, „neće biti ugriza; Ali čim sam razmislio, plovak se prvo zamahnuo, a zatim polako pomaknuo ulijevo. Zakačio sam se, a riba je, bljeskajući srebrom, pala na travu. Moj prvi trofej bio je 400 grama orade.

Nakon prvog zalogaja slijedilo je sve više i više. I što je iznenađujuće: naišlo je na samo tristo do četiristo grama srebrne orade. Samo jednom sam izvukao malo manji žohar. To me toliko uzbudilo da sam se jako iznenadio kada očekivani zalogaj nije uslijedio tijekom sljedeće glumačke ekipe. I, nažalost, riba više nije uzimala.

Kada se naš trio okupio, ispostavilo se da smo ne samo ja, već i moji drugovi imali dobar ulov. Međutim, ni Rykov ni Oleg nisu imali srebrnu oradu, pa čak ni tako veliku. Njihov plijen bio je samo žohar i rumen.

… Dve nedelje kasnije ponovo smo došli do ovog jezera. I odmah se razišli na svoja nekadašnja mjesta. Naravno, smjestio sam se na "svom" mjestu, pod nagnutim drvetom. Dobro je kljucao, ali naišli su samo na žohara i rumenkastu. I nijedna srebrna deverika! Isto je bilo i sa Olegom. Ali ona je aktivno uzimala oradu od Rykova, a štoviše, to su uglavnom bile "moje" kopije. Ali lovili smo s istim priborom, s istim mamcima. Rezultat je zapanjujući …

Razmišljajući o ovom nevjerovatnom ribolovu, nismo mogli shvatiti zašto se to tako dogodilo. Ili se orada iz nekog razloga preselila na mjesto gdje je Rykov lovio ribu, ili ju je tamo nešto privuklo. Za sada nemamo razumno objašnjenje. Pa shvati nakon toga guster …