Ribolov 2024, April

Značajke Ribolova Na Krugove - Progon Grabežljivca

Ribolovna akademijaZa uspješan ribolov krugovima prikladni su duboki rezervoari, po mogućnosti bez vegetacije. Potreban vam je i stabilan, lagan, brz čamac. Prije odlaska na ribnjak, ribolovac si postavlja pitanje: koliko krugova treba ponijeti sa sobom? Mi

Vuče štuka

Ribarske bajkeKad sam prvi put došao do ovog šumskog jezera u Kareliji, ostavilo je na mene depresivan utisak, budući da je to bio kilometar dugačak oval protezan od zapada prema istoku, a tri rta su stršila daleko u njega. Stjenovite obale i riva bili su zatrpani srušenim drvećem. I tek

Susret Sa Neobičnom Ribom - Zimski Ribolov Ratana

Ribarske bajkeKad je moj dobri stari prijatelj, lovac Kuzmich, poslovno stigavši u grad, pozvao mene i mog stalnog ribolovnog partnera Vadima da lovimo gobije na Tresetnom jezeru, zabezeknuto smo se pogledali …Napokon, gobiji su stanovnici toplih mora. Slučaj

Kakav Dopadljiv Jig Bi Trebao Biti. Mormyshka - Slično Mormysh-u

Ribolovna akademijaSigurno je da svaki ribar, čak i povremeno pecajući, ima predstavu o tome što je jig. Međutim, ne znaju svi da je ovaj privlačni mamac čisto ruski izum, kojeg je u 19. stoljeću spomenuo L.P.Sabaneev.Umetak je vrsta umjetnog mamca, koji je mali (od 5 do 15 milimetara) usredotočeni uteg izrađen od olova, kositra, bakra, mesinga s kukom zavarenom u njega i prolaznom rupom za učvršćivanje ribarske linije u njemu. Princip rib

Rotan - Amur Pridošlica U Našim Rezervoarima

Ribolovna akademijaU zadnje vrijeme, sve češće iu sve većem broju rezervoara u našoj regiji (a i unutar grada), ribari nailaze na dosad neviđenu ribu …Debelo zaobljeno tijelo dugo 8-12 centimetara, dvije leđne peraje i ogromna, gotovo trećina tijela, blago spljoštene glave. Velika nep

Sretni Dječak

Ribarske bajkeKad smo moj stalni pratilac i imenjak Aleksandar Rykov i ja išli u ribolov, njegov osmogodišnji unuk Jegor krenuo je za nama. Već je nekoliko puta bio na ljetnom ribolovu, a sada je želio loviti zimi. I uzalud smo objašnjavali dječaku da je sada zima zima, pa je stoga bilo vrlo hladno, da je jezero daleko i da ćemo do njega morati ići snježnim šumskim putem.Kad s

Umijeće Igranja Džigom - Bilo Koja Riba Po Ukusu

U ribara naviknutog na ribolov zimskim plovkom, štap za ribolov džigom obično izaziva dvosmislenu percepciju. S jedne strane, štap za ribu, koji se sastoji od biča i drške, koluta i koluta, ribolovna linija na jig štapu ista je kao i na zimskom plovku. S drug

Tako Jednostavan Jig. Mamac Sa Mamcem

Ribolovna akademijaRibolov jigom (i ne samo zimi, već i ljeti) u posljednje vrijeme postaje sve popularniji. Naravno, u bilo kojoj prodavaonici ribolovnih potrepština ima puno jigova svih vrsta. Kao što kažu, samo odaberite!Međutim, njihovi proizvođači, čak i ako žele, ne mogu uzeti u obzir sve suptilnosti svakog rezervoara, kao ni navike i sklonosti ribe u njemu. To može

Lukavi Ribolovac - čičak Moljac Kao Mamac Za Smuđeve

Ribarske bajkeTo sunčano ledeno jutro uopće nije ugrizlo. Međutim, nekoliko desetaka ribara koji su se okupili na jezeru budno su se promatrali nadajući se da će srećnika uočiti i brzo mu se pridružiti.Monotoniju čekanja prekinuo je stariji muškarac koji se upravo pojavio u zakrpljenoj prošivenoj jakni. Poslovno s

Trikovi U Zimskom Ribolovu. Kako Dovesti Smuđa. Vrijeme Nije Smetnja

Ribarske bajkeMeđu ribolovcima postoji čvrsto uvjerenje da sjeverni vjetar uvijek dovodi do pogoršanja ugriza. To je vjerovatno istina, ali nema pravila bez izuzetka. Bio sam uveren u ovu prošlu zimu na Ladogi. Kao i većina ribara, i ja sam lovio ribom. Mali

Savjeti Za Ribolovca Tokom Zimskog Ribolova

"Sendvič" na udici i "graters" na nogamaSvi koji su lovili zimi znaju koliko vremena se troši na naizgled vrlo jednostavnu operaciju - zamjenu udice ili jiga. I najčešće ne da ih vežu za crtu, već da pretražuju. Stoga prvi savjet: ovako čuvajte kuke i šablone: izrežite nekoliko komada ravnog materijala iz pluta i na njih zabodite šablone i kuke s jedne strane, a zatim ih stavite u plastičnu ili drvenu kutiju. Da biste spremil

Kako Odbiti Male Stvari Od Udice. Trik Je Uspio

Ribarske bajkeJasno je da je nekoliko dana prije ribolovnog putovanja nemoguće predvidjeti kakvo će vrijeme biti tog dana. I tako smo moj stalni partner, imenjak Aleksandar Rykov, i ja vrlo gadno raspoloženi prije ribolovnog putovanja zakazanog za sutra. I

Za Burbot - U Noć

Ribolovna akademijaNad rijekom je neprobojan mrak. Velika većina riba zimi postaje letargična i naseljava se u zimovalištima. Ali samo nemojte mekati . U hladnom, kišovitom vremenu on je posebno aktivan. Izlazak iz njihova skloništa: ispod hvata, gromada, burbot počinje da se hrani. Štovi

Zimski Lov Na Burbot - čiji Je Ulov Bolji

Ribarske bajkePriča ove priče prilično je neobična … Moj dobri prijatelj - zagriženi ribar Aleksej, saznavši da sam prikupljao materijale o ribolovu zimske mele, neočekivano je predložio: - Znate, vjerojatno vam mogu pomoći u ovom pitanju. Ujak moje

Zelena Mlaznica. Gusjeničarski Ribolov

Ribarske bajkeKoji se ribolovac ne uzbudi kad vidi ili čuje prskanje ribe … Odmah postoji prirodna želja da ih pokušam uloviti. Ovo se meni dogodilo. Majskog popodneva, polako se krećući obalom rijeke, lovio sam najpogodnija (po mom mišljenju) mjesta. Ribolov

Savjeti Za Ljetni Ribolov

Mamci za kruh za ribolovHleb se dva ili tri puta provlači kroz mašinu za mlevenje mesa, da bi se dobila željena konzistencija, dodaje mu se voda pre utovara u mašinu za mlevenje mesa. Da se spriječi da se nastavak zalijepi za vaše ruke, dodajte mu nekoliko kapi biljnog ulja. Uvalj

Plovak Je Najpopularniji Pribor

Ribolovna akademijaMaj je svojevrsni Rubikon između zimskog i ljetnog ribolova. Vrijeme zimskog ribolova (uglavnom džigom) je prošlo, a došlo je vrijeme za široko rasprostranjeni ribolov plovkom. Ali, ako je jig kao ribolovni pribor poznat ne više od stoljeća i pol, tada se plovak koristi od pamtivijeka.Na

Junski Ribolov

Budući da ovo nije prvi put da se okupljamo radi ribolova na ovom jezeru, unaprijed smo odredili mjesta na kojima ćemo loviti. Prvo su se smjestili na rubu šikara duž duguljastog rta koji je išao daleko u jezero. Počelo je kljucati brzo i često. Samo ima vremena da ga izvučete! Ali kakva kvaka … Jedna sitnica

Kako I Na šta Loviti U Junu (dok Se Voda Ne Zagrije)

Juni je u našim klimatskim uslovima početak kalendarskog ljeta. U ovo doba sve vodene biljke brzo rastu: nedaleko od obale postoji obilje ribnjaka, snježno bijelih lopoča i kapsula žutog jaja. Trska, trska, preslica i rezač tijela nisu daleko iza njih. U rijekama i velikim vodenim tijelima mrijeste se som, rumen i deverika. Nešto kasnije - srebrna deverika, mračni, šaran, karaš i linjak

Šolje - Plutajući Pribor Za Hvatanje Grabežljivih Riba S čamca

Ribolovna akademijaŠolje su plutajući pribor za hvatanje grabežljivih riba s čamca. Uglavnom se štuka lovi, rjeđe - smuđ, štuka, a mnogo rjeđe - som i burbot. Šolje se koriste na vodenim tijelima sa malo ili nimalo struje. Ovo je vrlo upečatljiv pribor, ali samo u vještim rukama, kada ribolovac zna gdje i kako loviti.Najprim

I Napao Jato (Ulovio Smuđa)

Ribarske bajkeKad me moj stari prijatelj lovac Kuzmich pozvao na ribolov na Karelskoj prevlaci, pristao sam bez oklijevanja …- Napravimo krugove od kilograma grbavih, - obećao je. I tako kasno navečer sjedimo za stolom u Kuzmičevoj kući, pakujemo šalice i ostalu opremu u ruksake i spremamo se za sutrašnji ribolovni izlet.Iznenad

Som Je Slatkovodni Div. Navike I Osobine

Ribolovna akademijaSom je najveća slatkovodna riba u našim rezervoarima. Mnogo je nevjerovatnih legendi o veličini soma (naravno, gigantskih). Iako su do nas došli sasvim pouzdani podaci. Tako LP Sabaneev izvještava da je 1830. godine na Odri ulovljen som težak 400 kilograma! U Rus

To Je Tako Nekako

Ribarske bajkePrije nekoliko godina imao sam priliku sudjelovati (iako kao gledatelj) u ribolovu na soma. To se dogodilo na rijeci Ural. Lokalni ribolovci, s kojima sam imao priliku komunicirati, lovili su i na quok-u i na dondu. Od tada sam još uvijek strastveno želio, ako ne i sam uhvatiti ove grabežljivce, onda barem promatrati kako to drugi rade

Ribolov Zmija

Ribarske bajkeToplog sunčanog jesenjeg dana sjedio sam sa štapovima na obali malog šumskog jezera. Ribe su prskale uokolo, ali iz nekog su razloga bile izbirljive, pa su ih zato i kljucale. S vremena na vrijeme primijetio sam da se oko udica sa mamcima vrti mnogo mlađi i veće ribe.Ka

Na Prvom Snijegu. Ribolov U Novembru

Ribolovna akademijaNovembar je u našim klimatskim uslovima vrijeme izuzetno nestabilnog vremena i istog promjenjivog raspoloženja ribolovaca. Ovaj mjesec je svojevrsni prijelaz u zimu … Često u prvoj polovini novembra padaju dugotrajne kiše, koje se nebom zamijene laganim mrazom. A ond

Lov Soma (slatkovodni Div - 2)

Ribolovna akademijaPored mirisa, grabežljivcu tijekom lova od velike pomoći je i bočna linija koja uočava pokrete i oscilacije vode. Zahvaljujući tome, som je sposoban ne samo „pratiti“ribu koja prolazi, već čak i procijeniti njezinu približnu veličinu. Štoviše, bez

Ribolovne Poslovice I Izreke

Možda ribar, gura se sa strane. Ne možete lako izvaditi ribu iz ribnjaka

Jezero S Trikom. Štuka Na štapu

Duhog novembarskog dana, sjedio sam s štapovima na obali malog jezera i, gledajući nepomične plovke, razmišljao o tome kako se život njegovih stanovnika dramatično promijenio s početkom hladnog vremena. Ljeti su u blizini trave u plitkoj vodi kružila brojna jata mladunaca koje su svako malo progonili grabežljivci. Pogotovo grgeči. Sad nije bilo ni jednog ni drugog

Trikovi U Zimskom Ribolovu

Ribolovna akademijaGliste za zimski ribolov mogu se pripremiti na jesen, a zatim dugo skladištiti. Da bi se to učinilo, zemlja se sipa u prostranu drvenu kutiju, dodaje se treset, humus i povremeno se navlaži vodom. Kutija se postavlja na hladno mjesto, idealno u pod ili podrum. Vr

Tuđi Ulov

Uveče, gledajući na TV-u vremensku prognozu koja je nagovijestila sljedeće mirno vrijeme bez oblaka, s umjerenim mrazom, odlučio sam ujutro na ribolov. Čim sam to rekao, učinio sam i prvim vozom stigao sam do jezera na Karelskoj prevlaci. Stavivši pet nosača na obećavajuća mjesta, počeo je loviti džigom. Naravno, ne zaboravljajući povremeno promatrati signalne zastave nosača

I Lisica Je Liječena

Uprkos ranom jutru, nismo bili prvi na jezeru … Deset i po ribolovaca već je čarapalo preko rupa. Rykov, ja i nekoliko drugih ribara i ja smjestili smo se na mirnom mjestu u malom zaljevu nedaleko od hamajlije. Počelo je brzo kljuvati, ali okushki i četke bili su toliko mali da ni na koji način nisu bili pogodni za trofeje. Štaviše, svi ribolovci, bez izuzetka

Potražite Riblje Staze. Kako Pronaći Mjesto Za Ribolov

Ribolovna akademijaProsinac i januar su možda i najmrtviji mjeseci bez ugriza. U ovom trenutku većina riba vodi neaktivan način života, uglavnom se naseljavajući u jamama - na zimovalištima. Stoga se zimski cestovni ribar neizbježno suočava s problemom: "Što učiniti?" Ili

Ne Drvo, Već Riba

Prije nekoliko godina zimi sam slučajno lovio ribe u sjevernom dijelu jezera Sukhodolskoye. Uhvatio sam takozvane žličnjake. Iz imena je jasno da nisam namjeravao uloviti nijednu ribu, odnosno štuku! Kako kažu, sanjati nije štetno

Neobjašnjiva Sreća

Zima je bila u punom jeku: mraz preko dvadeset stepeni, mećava. Jednom riječju, vrijeme "Brr-rrr". Ali kako ove male prirodne nevolje mogu učiniti da zimski ribar ostane kod kuće? Evo me sa svojim stalnim saputnikom Vadimom koji sjedi na Ladogi kod Kobone. Prema glasinama, na ovom mjestu nekoliko dana žohara savršeno kljuca

Ribar Izdaleka Vidi Ribara Tajne Kamuflaže Na Ledu

Ako se ljeti ribar može sakriti od znatiželjnih pogleda u grmlju, na otoku se povući na brod, tada su zimi sva braća ribolovci, kako kažu, na vidiku. Čim neki ribar pronađe "cool" mjesto, zavidnici će ga odmah okružiti gustim prstenom. A onda će ribolov ispasti po principu: niko, ništa. Da bi izbjegao takav razvoj događaja, ribolovcu je potrebna dobra maskirna maskirna oprema

Hvatanje Lupine Zimi

Zander je česta riba u našim rezervoarima. Nalazi se u jezeru Ladoga, Finskom zalivu, u rijeci Vuoksa i u nekim jezerima u regiji. Ovaj predator dobrodošao je trofej i za sportske ribolovce i za amatere. Međutim, poželjno uopće ne znači dostupno. Ulov smuđa vrlo je težak zadatak čak i u toploj sezoni, a zimi postaje višestruko teži. I ne samo zbog hladnog vremena, već i zbog načina života ove ribe

Prvoaprilski Ulov

Ova neobična i, kako vjerujem, u mnogim pogledima misteriozna priča dogodila se prvog aprila - na dan šale i obmane … Ribari, okupljeni u malom zaljevu blizu Visockog, bili su oduševljeni svime: toplim, sunčanim proljetno jutro, prijateljska atmosfera okolo, jer niko za one koji nisu slijedili, jer su svi dobro kušali

Posljednji Led Je Najopasniji

April je tradicionalno ( i vjerojatno sasvim s pravom ) ribolovci smatraju posljednjim ledenim mjesecom. Međutim, iz nekog razloga fraza "posljednji led" razumijeva se doslovno, odnosno pod utjecajem proljetnih vrućina led se postepeno tanji, lomi, drobi i na kraju se topi ili odnosi trenutni

I Sretni I Nesretni (o Lovu Jegulja)

Kad sam zajedno s jednim od mojih stalnih suputnika u ribolovu, Vadimom, bio na obali Rige, lokalni ribolovci su nas jako zanimali kako loviti jegulje. Ribolov ove ribe razmatran je ovdje i, možda, širom baltičkih država ) standard ribolovne vještine. Samo onaj koji je znao loviti jegulje smatrao se pravim, priznatim ribičem

Ribolov Jegulja - Nekoliko Korisnih Savjeta

Ribolovna akademijaAko ćete loviti jegulje, za početak ću reći da ove ribe dosežu dužinu do dva metra i težinu od 4-6 kilograma. Ali pojedinci od 50-150 centimetara su mnogo češći. Ribolovci jegulje manje od 50 centimetara nazivaju "vezicama". Ulovio sa